WARUNKI SPRZEDAŻY

I.        INFORMACJE OGÓLNE

Oferowane przez nas obuwie marek: NIKOPOL, VINCI  wykonane jest ze skór naturalnych na spodach z TPR, PU i TUNISKÓR, w zależności od fasonu. Obuwie zimowe w zamiast wyściółki skórzanej posiada ocieplenie (polar,wełna). Obuwie importowane SERGIO LEONE wykonane jest z materiałów PU na podeszwach TPR.
Oferta zamieszczona na naszej stronie internetowej ma charakter informacyjny, zdjęcia w galerii ze względów technicznych mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu.


II.        LOGOWANIE

Logowanie w celu złożenia zamówienia, oraz dostęp do cen hurtowych obuwia umieszczonego na naszej stronie będzie możliwy jedynie
po wpisaniu HASŁA i LOGINU.
Aby otrzymać hasło i login prosimy przejść do zakładki "KONTAKTY" lub zakładki "O NAS" i wypełnić znajdujący się tam "FORMULARZ KONTAKTOWY".
Poza nazwą firmy, numerem telefonu i adresem mail, proszę o podanie numeru NIP oraz numeru REGON Państwa firmy w celu weryfikacji.
Bez weryfikacji firmy po numerze NIP i REGON nie będzie możliwe uzyskanie hasła i loginu.

Informujemy że nie prowadzimy sprzedaży detalicznej a jedynie sprzedaż hurtową dla zarejestrowanych podmiotów gospodarczych !

III.        CENY


Prezentowane na  stronach ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

W ofercie hurtowej podana jest podstawowa cena netto obuwia, do ceny netto naliczany jest podatek VAT 23%.

Przy osobistym odbiorze, przedpłacie na konto oraz większych zamówieniach istnieje możliwość negocjacji cen.


IV.      ZAMÓWIENIE

Obuwie wykonane ze skóry można zamawiać w rozmiarówkach podanych poniżej, minimalna ilość zamówienia to 8 lub 10 par. Przy domówieniu istnieje możliwość zamówienia wybranych rozmiarów w ilości minimum 4 pary.

Rozmiarówka w kartonie zbiorczym :

Nikopol MSK:  karton 8par (40/1 41/2 42/2 43/2 44/1) karton 10par (39/1 40/1 41/2 42/2 43/2 44/1 45/1)

Nikopol MŁ: karton 8par (36/1 37/2 38/2 39/2 40/1)

Vinci MSK: karton 8par (40/1 41/2 42/2 43/2 44/1) karton 10par (40/1 41/2 42/2 43/2 44/2 45/1)

Vinci MŁ:   karton 8par ( 36/1 37/2 38/2 39/2 40/1 )

Obuwie importowane sprzedawane jest wyłącznie w kartonach zbiorczych 12 par, bez możliwości domówienia indywidualnej rozmiarówki.

Zamówienia można składać bezpośrednio z naszej strony internetowej po zalogowaniu, faxem pod numer 12 656-70-93, 12 269 91 50 lub mailem marex2@onet.pl

Klient zobowiązany jest do odebrania całości zamówienia, w przypadku nie odebrania zamówionego towaru klient pokrywa 50% wartości zamówienia (netto).

Przy zamówieniu konieczne jest podanie kompletnych danych firmy do wystawienia faktury VAT, dokładny adres miejsca dostawy oraz numer telefonu kontaktowego.  

Czas realizacji zamówienia jest zależny od wybranych modeli i wynosi od 14 do 30 dni (dotyczy obuwia skórzanego na zamówienie). Obuwie importowane marki „Sergio Leone” realizowane jest od 2  do 3 dni  od daty złożenia zamówienia

Dla nowych klientów  sprzedaż tylko za gotówkę, przelew na konto bankowe przed odbiorem lub pobranie przy dostawie.

Kupujący ma możliwość wyboru formy zapłaty w trakcie zamówienia.

Bezpośrednio przed wysyłką kupujący zostanie poinformowany o wartości faktury do zapłaty i terminie dostawy.

Przy płatności przelewem obuwie wysyłamy do odbiorcy po wpłynięciu całej należności na nasze konto bankowe.


V.       DOSTAWA

Towar wysyłamy firmą kurierską DPD w kartonach zbiorczych 8, 10 lub 12par (import) według złożonego zamówienia.

Koszty dostawy na terenie całej Polski ponosi nasza firma, przy czym minimalne zamówienie to 16 par (2 kartony) obuwia skórzanego lub 24 pary (2 kartony) obuwia z importu , jeżeli klient zamawia mniejszą ilość koszty przesyłki są doliczane według cennika przewoźnika.


VI.        ZWROTY I WYMIANY

Nasza firma nie przyjmuje bezpodstawnych zwrotów i nie dokonuje wymiany obuwia w ilościach hurtowych. Wszystkie ewentualne zwroty związane z niezgodnością towaru z umową kupna-sprzedaży przyjmujemy po uzgodnieniu z działem handlowym, nr telefonu 12 656-70-93 lub e-mail marex2@onet.pl

Nie odbieramy przesyłek wysyłanych  na nasz koszt za pobraniem.


VII.  OGÓLNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ ZAWARTYCH NA TARGACH OBUWNICZYCH U PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH

Poniżej przedstawiamy Państwu  nasze ogólne warunki dotyczące zawierania umów kupna-sprzedaży(zamówień) na targach obuwniczych oraz u przedstawicieli handlowych.

Prosimy o przemyślane składanie zamówień, oraz uważna analizę informacji w nich zawartych.

Wszelkie uwagi, zmiany dotyczące złożonych zamówień przez klientów przyjmowane są w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia.

Brak kontaktu z Państwa strony traktujemy jako akceptację warunków zamówienia i przystępujemy do jego realizacji.

W  przypadku konieczności wprowadzenia zmian prosimy o kontakt z naszym działem handlowym lub przedstawicielem handlowym u którego dokonaliście Państwo zamówienia.

Termin dostawy wynika z umowy(z zamówienia) lub z potwierdzenia zamówienia.

Nie uznaje się stałych terminów dostaw, termin realizacji jest ściśle związany z cyklem produkcyjnym i od niego uzależniony.

Dostawy  realizowane są z magazynu Naszej firmy .Jesteśmy gotowi dokonywać dostaw częściowych z zamówienia i rozliczać je osobno.

Zobowiązujemy się do dostarczenia w określonym terminie minimum 80% ogólnie zamówionego towaru.

Dopuszczamy nieznaczne opóźnienia pojedynczych partii zamówionego towaru z przyczyn typowo technicznych o charakterze losowym oraz wynikających z przebiegu produkcji.

Każda partia towaru (obuwia) zamawiana w różnych terminach może nieznacznie różnić się odcieniem skóry.

Wyroby  skórzane są produktami naturalnymi , drobne odstępstwa co do koloru i struktury są typowymi cechami skóry naturalnej i dlatego nie stanowią wady, wynika to z procesów technologicznych garbowania i wyprawiania skór i nie może być przedmiotem odstąpienia od umowy.

Zastrzegamy sobie prawo własności na wszystkie  dostarczone przez Nas towary(obuwie) do momentu spełnienia wszystkich roszczeń wynikających z umowy dostawy.

W przypadku zawinionego , niezgodnego z umową zachowania strony umowy(klienta), w szczególności w przypadku opóźnienia lub braku płatności w terminie, jesteśmy uprawnieni odebrać przedmiot dostawy , także bez wcześniejszego odstąpienia od umowy lub dociekać swoich roszczeń w sądzie orzekającym tego typu sprawy.

Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty kary umownej w wysokości 50% wartości netto zamówienia w przypadku odstąpienia od umowy.

W przypadku ewentualnego opóźniania się dostaw towaru , lub dostawy niezgodnej z Państwa zamówieniem prosimy o powiadomienie o tym fakcie działu handlowego w formie dogodnej dla Państwa.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji , wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na stronie internetowej www.marex2.pl w zakładce O NAS oraz KONTAKT , dzwoniąc pod numer (12)656-70-93 lub kontaktując się ze swoim przedstawicielem handlowym.

VIII.     GWARANCJE I REKLAMACJE

Obuwie oferowane w naszej firmie jest nowe wolne od wad fizycznych i prawnych, posiada gwarancje wynikającą z kodeksu cywilnego.

Jeżeli przy odebraniu przesyłki klient stwierdzi, że opakowanie zbiorcze uległo uszkodzeniu podczas transportu, należy sprawdzić w obecności kuriera, w jakim stanie jest  dostarczone obuwie. W przypadku uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody i odesłać niezwłocznie zakupione obuwie wraz z protokołem na adres naszej firmy.

W przypadku reklamacji nabywca zobowiązany jest do przesłania reklamowanego towaru wraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym do naszej firmy.

Reklamowane obuwie posprzedażne musi być czyste. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia  rozpatrzenia zgłaszanej reklamacji.

Wszystkie informacje odnośnie reklamacji będą dostępne w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki (zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej sprzedawca musi bowiem ustosunkować się do żądania kupującego w ciągu 14 dni). W przypadku przyjęcia reklamacji nastąpi naprawa, jeżeli naprawa nie jest możliwa reklamowany towar zostanie wymieniony na wolny od wad, ewentualna możliwość zwrotu gotówki w przypadku gdy naprawa bądź wymiana nie jest możliwa.


IX.     POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Nasza firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen w ciągu dnia oraz zmiany asortymentu produktów.

Ewentualna zmiana cen nie dotyczy złożonych i potwierdzonych zamówień, które są w trakcie realizacji.

Wszystkie spory wynikłe w związku z realizacją umów kupna-sprzedaży między firmą Marex II a nabywcą będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub byłoby to nie satysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby firmy Marex II.

Powyższy regulamin określa zasady składania zamówień hurtowych w firmie Marex II. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień powyższego regulaminu.


X.     OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie tych danych powoduje brak możliwości realizacji zamówienia. Wszystkie dane przesyłane przez klienta do naszej firmy są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku   „ o ochronie danych osobowych”  (dz. U. Z 1997 nr 133, poz. 883). Dane gromadzone przez naszą firmę są wykorzystywane jedynie w celu i zakresie koniecznym do realizacji zamówienia.

XI.       PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI

Sprzedaż wyjazdową realizują współpracujący z nami przedstawiciele handlowi:

Pan Paweł tel: 502-301-292

Pan Fouad tel: 535-771-388

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

Prosimy o wypełnienie pół wymaganych, oznaczonych gwiazdką. * Informujemy że nie prowadzimy sprzedaży detalicznej obuwia.
Prowadzimy jedynie sprzedaż hurtową dla zarejestrowanych podmiotów gospodarczych.
Top